ERRATA

J. Jakubowski, R. Sztencel, �Wstęp do teorii prawdopodobieństwa”, 30 listopada 2000

str._{wiersz} jest  powinno być
4_{1}  Warszawska Drukarnia Naukowa, ul. Mińska 65 Dom Słowa Polskiego
21^{7}  średnicę d  promień d
65_{14}  {k: φ(x_{n}) = y}  {n: φ(x_{n}) = y}
65_{12}  Y = φ(x)  Y = φ(X)
69^{13}  F (x−)  F_{μ}(x−)
91^{2}  i nie zmienia się  i jego moduł nie zmienia się
91^{2}  tj. ϱ(X, Y) = ϱ(aX + b, Y)  a dokładniej: ϱ(aX + b, Y) = sgna · ϱ(X, Y)
99, notka nieskorelowane  dwie nieskorelowane
127^{7}  A_{n} = {S_{n} = k}  A_{k} = {S_{n} = k}
128_{11}  X jest F-mierzalna  E (X | F) jest F-mierzalna
130^{15}  L^{2}(Ω, F, P)  L^{2}(Ω, M, P)
139_{9}  jest ciągły z gęstością f  ma ciągłą gęstość f
140_{3}  E (X | Y)= \frac{EX^{2}}{EY^{2}}· Y p.n.  E (X | Y)= \frac{EXY}{EY^{2}} · Y p.n.
154^{15}  to  to dla każdego ε > 0
165_{1}  który spełnia SPWL, a nie spełnia MPWL  dla którego S_{n}/n −→^{P} 0, ale nie p.n.
182_{9}  uwaga 8.1.9  uwaga 8.1.10
183_{6}  zachodzi  zachodzą
195^{4}  w(x) = ∑ _{n=−m}^{m} c_{n}e^{int}  w(x) = ∑ _{n=−m}^{m} c_{n}e^{inx}
201^{9}  φ_{X} (z)  |φ_{X} (z)|
210^{8}  zmienne losowe  ograniczone zmienne losowe
246_{11}  E (1_{A} | F_{∞} )  E (1_{A} | F_{1,∞} )
353^{9}  ||cf||_{p} = c||f||_{p}  ||cf||_{p} = |c| · ||f||_{p}
358^{7}  [e_{1},…e_{n}]  [e_{1},…, e_{n}]
378_{9}  a) 2 · 5 · 7!  a) 2 · 5 · 8!
381_{13}  k/(2n − k)  2k/(3n − k)
388^{2}  F_{Y}(t) = \{ \begin{matrix}0 & dla t < 0, \\ (1/2) ^{3} \sqrt{t} & dla 0 t < 1, \\ t/2 & dla 1 t < 2, \\ 1 & dla x 2, \end{matrix}  F_{Y}(t) = \{ \begin{matrix}0 & dla t < 0, \\ (1/2)\sqrt{t} & dla 0 t < 1, \\ t/2 & dla 1 t < 2, \\ 1 & dla t 2, \end{matrix}
F_{Z} (t) = \{ \begin{matrix}0 & dla t < 0, \\ 1/2 & dla 0 t < 1, \\ t/2 & dla 1 t < 2, \\ 1 & dla t 2. \end{matrix}  F_{Z} (t) = \{ \begin{matrix}0 & dla t < 1, \\ t/2 & dla 1 t < 2, \\ 1 & dla t 2. \end{matrix}
402^{9}  zad. 1  zad. 9
411^{19}  p(1 − p  p(1 − p)

Bieżąca wersja erraty będzie dostępna on-line, pod www.script.com.pl.